09038494675
شما اینجا هستید: هرمز آی تی قوانین و مقررات
قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

استفاده از منابع سخت افزاری

استفاده از منابع سخت افزاری سرور مانند Cpu, Ram, Network و … برای هر یک از مشتریان حداکثر تا ۱۰% ظرفیت کل در یک روز مجاز است. هرمز آی تی تنها مرجع قضاوت در مورد آنچه که میزان بالای استفاده از منابع سرور است، می باشد. هر سرویس میزبانی وبی که تشخیص داده شود فعالیتش با عملکرد صحیح سرور یا سلامت شبکه در تضاد است، (نصب لیچر و استفاده از سرویس های میزبانی برای ایجاد چت روم و … خلاف قوانین می باشد) و سرویس بدون اعلام قبلی بسته خواهد شد.

ارسال هرزنامه

ارسال حجم زیادی پیامهای غیر ضروری و یا بازرگانی از طریق اینترنت (که به این عمل ارسال اسپم می گویند) بدون توجه به اینکه این عمل ظرفیت سرور را پر می کند یا در سرویس دهی به مشتریان هرمز آی تی اختلال ایجاد می نماید یا خیر، ممنوع است. هر گونه توزیع و یا فروش نرم افزارهایی که برای ارسال هرزنامه به کار می روند نیز، بر روی سایتهایی که بر روی سرورهای این شرکت قرار دارند، ممنوع است. متخلفین از این بند می بایست جریمه ای معادل حداقل ۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال بپردازند و سایت آنها نیز بلافاصله مسدود خواهد شد. هرمز آی تی این حق را برای خود محفوظ می دارد که به صلاحدید خود در مورد اینکه چه موردی تخلف از این بند را مشخص می کند، تصمیم گیری نماید.

برنامه های اجرایی

هر نوع برنامه ای که خطر امنیتی بالقوه ای را ایجاد نماید یا به نظر برسد که بر عملکرد سرور یا سلامت شبکه تأثیر نادرستی دارد بسته خواهد شد یا به صورت خودکار و بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد. هرمز آی تی برنامه های اجرایی را که با سایتهایی که توسط این شرکت میزبانی شده اند در ارتباط اند یا هر برنامه ای را که احتمال داده شود با اهداف خرابکارانه مورد استفاده قرار می گیرند، مجاز نمی داند.

استفاده غیر قانونی

سرورها و خدمات میزبانی وب هرمز آی تی فقط می بایست با اهداف قانونی مورد استفاده قرار بگیرند. ارسال، نگهداری یا توزیع هر نوع اطلاعات، داده ها یا مطالب، که در مغایرت با قوانین جمهوری اسلامی ایران و نیز قوانین بین المللی باشد، یا آنچه که مستقیماً باعث تسهیل تخلف از هر نوع قانون مشخص شود، ممنوع است.

 

سرویس های رایگان

توجه داشته باشید کاربرانی که از سرویس های رایگان شرکت استفاده می کنند هرمز آی تی هیچگونه مسئولیتی نسبت یه حذف سرویس ایجاد اختلال و ارائه فایل بک آپ ندارد و شما هنگام تهیه سرویس این تعهد ها را می دهید همچنین سرویس های میزبانی وب که به صورت رایگان ارائه می شوند تنها و فقط به مدت ۱ ماه رایگان خواهد بود و پس از این مدت سرویس گیرنده می بایست هزینه تمدید سرویس به صورت ماهیانه یا سالیانه را بپردازد در غیر اینصورت پس از اتمام قرارداد سرویس شما مسدود خواهد شد همچنین امکان ارائه فایل بک آپ در سرویس های رایگان وجود ندارد , در صورتی که نیاز به فایل بک آپ یا فایل پشتیبان خود دارید می بایست هزینه آن را به شرکت بپردازید تا فایل بک آپ به شما ارائه شود.

ویروسها و سایر فعالیتهای تخریبی

استفاده از سرویسها یا تجهیزات هرمز آی تی برای ایجاد یا ارسال ویروسها، کرمها یا تروجان های اینترنتی ممنوع است. در ضمن هر گونه تلاش برای ایجاد حملات DOS و Email Bombing و Flood کردن ممنوع است

مسئولیت مشتریان

مشتریان شرکت مسئول فعالیت خود بر روی اینترنت هستند و از آنها خواسته می شود که حقوق سایر مشتریان شرکت را محترم بشمارند. هرمز آی تی این حق را برای خود محفوظ می دارد که خدمات ارائه شده به مشتریانی که از خدمات هرمز آی تی به گونه ای استفاده می کنند که تأثیر مخربی بر دیگر مشتریانش دارد را معلق نموده یا فسخ نماید

محتوای علیه عفت و اخلاق عمومی

هرمز آی تی این حق را بر خود محفوظ می دارد که مشتریانی که اخلاق عمومی نظیر توهین به شرکت , همکاران , مشتریان و …. انجام دهند و حقوق سایرین را محترم نشمارند به شدت با آنها برخورد کند و از این رو افرادی که این رفتار ها را از خود نشان دهند هرمز آی تی این حق را دارد که سرویس این افراد را بدون اطلاع قبلی فسخ کند

اعمال تغییرات در سرویسها

هرمز آی تی این حق را دارد که هر زمان صلاح بداند، نسبت به تغییر، ارتقاء، حذف و یا نصب امکانات نرم افزاری و سخت افزاری خود اقدام نماید. شرکت می تواند در صورت لزوم این تغییرات را از طریق وب سایت به مشتریان خود اعلام کند.

انتقال به غیر

مشتریان نمی توانند پیش از دریافت مجوز کتبی از هرمز آی تی، بخشی یا تمام حقوق یا تعهدات خود نسبت به این توافقنامه را به دیگری واگذار نموده یا وکالت دهند.

سرویس های منقضی و غیر فعال

هرمز آی تی این حق را بر خود محفوظ میدارد که اگر کاربر پس از گذشت ۳ روز نسبت به فعال سازی سرویس خود اقدام نکند ۵% هزینه دیرکرد بیفزاید و همچنین پس از گذشت این مدت زمان ارائه فایل پشتیبان نیز امکان پذیر نخواهد بود.

اطلاعات صحیح

مشترك موافقت می نماید كه با به روز نمودن اطلاعات خود هنگام استفاده از خدمات و محصولات هرمز آی تی اطلاعات صحیح در اختیار هرمز آی تی قرار دهد و هرمز آی تی برای برقراری هرگونه ارتباط با مشترك از اطلاعات ارائه شده توسط مشترك استفاده نماید چنانچه اطلاعاتی كه ارائه میدهد نادرست، مبهم یا ناقص باشد و یا هرمز آی تی شبهه مستدلی در مورد نادرست بودن، مبهم بودن، ناقص بودن و یا دقیق نبودن اطلاعت شما داشته باشد هرمز آی تی به صلاحدید خود مجاز خواهد بود خدمات مشترك را قطع و حساب وی را مسدود نماید.

امنیت حساب

مشترك متعهد می گردد كه محرمانه بودن كلمه عبور و اطلاعات حساب خود را حفظ نماید. مسئولیت تمامی عملیاتی كه بوسیله حساب مشترك انجام گیرد به عهده خود مشترك است. چنانچه استفاده غیرمجاز و یا ناقض امنیت صورت بگیرد باید سریعا به هرمز آی تی اطلاع داده شود.بدیهی است هرمز آی تی هیچگونه مسئولیتی در قبال هرگونه ضرر و زیان كه بر اثر استفاده فرد دیگری از كلمه عبور و یا حساب مشترك با و یا بدون اطلاع مشترك انجام شده نمی پذیرد.مشترك میبایست به دلیل امنیتی اطلاعات دسترسی به حساب خود را در جای امن نگهداری نموده و در مورد عدم دسترسی دیگران به اطلاعات حساب، نام كاربری و كلمه عبور خود احتیاط نماید.

تهدید علیه هرمز آی تی

چنانچه استفاده مستقیم ویا غیر مستقیم مشترك از محصولات و خدمات هرمز آی تی منجر به اقدام و یا تهدید قانونی مستقیم و یا غیر مستقیم علیه هرمز آی تی، شركتهای وابسته و یا شركاء گردد، هرمز آی تی مجاز خواهد بود بدون در نظر گرفتن نتیجه این اقدامات به ادامه سرویس دهی به مشترك خود خاتمه دهد.

اسکریپتها

قراردادن هرگونه اسکریپت که موجب خطر امنیتی بالقوه برای سرورها شود و یا موجب اختلال در عملکرد شبکه یا سرورها گردد بدون اخطار قبلی حذف و وب سایت متخلف برای همیشه قطع می گردد.

نصب Chat room

Chat room ها معمولا به میزان بالایی از منابع یک سرور را مصرف می کنند بنابراین امکان نصب آنها بر روی سرویسهای اشتراکی چه رایگان و غیر رایگان وجود ندارد. کاربرانی که نیاز به نصب Chat room دارند می بایست از سرویسهای اختصاصی هرمز آی تی استفاده نمایند.

بکاپ یا نسخه پشتیبان داده ها

هرمز آی تی در تمامی سرویس های خود اقدام به تهیه نسخه پشتیبان بصورت دوره ای می نماید اما این نسخه پشتیبان صرفا جهت استفاده هرمز آی تی می باشد. به طور کلی مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات با خود کاربران بوده و همه کاربران می بایست نسخه پشتیبان کلیه اطلاعات مورد نیاز خود را در جایی غیر از تجهیزات و سرورهای هرمز آی تی نگهداری نمایند. در صورت بروز هر مشکل مسئولیت به عهده کاربر خواهد بود و کاربر موظف است اطلاعات را از پشتیبان های تهیه شده توسط خودش بازگرداند. این ماده شامل تمامی سرویس های هرمز آی تی بدون استثنا خواهد بود و حتی در صورتی که در ویژگی های یک سرویس بک آپ گیری هم قید گردیده باشد صرفا جنبه بک آپ گیری داخلی هرمز آی تی را دارد مشتری نمی تواند از آن استفاده نماید و شامل این ماده خواهد بود و کاربر آن سرویس نیز موظف به تهیه بک آپ می باشد. در صورتی که امکان بازگرداندن اطلاعات کاربر از بک آپ های هرمز آی تی موجود باشد این عمل با دریافت هزینه انجام خواهد شد و در صورتی که به هر دلیل امکان بازگرداندن اطلاعات کاربر از نسخه های پشتیبان هرمز آی تی وجود نداشته باشد هیچ مسئولیتی متوجه هرمز آی تی نخواهد بود.

بازپرداخت وجه

هرمز آی تی تحت هیچ شرایط پول پرداخت شده برای یک محصول و یا خدمت و یا قرارداد و یا اعتبار ریالی را باز نمی گرداند و هرگونه ضمانت کتبی و شفاهی در این زمینه باطل می باشد. تنها سرویس میزبانی مشترک (هاستینگ اشتراکی یا shared-hosting) هرمز آی تی دارای ۲۴ ساعت مهلت بازگشت وجه از تاریخ ارسال سفارش جدید (شامل تمدید نمیشود) می باشد و مشتری موظف می باشد در طول این مهلت سرویس هاستینگ خود را بصورت کامل مورد بررسی و آزمایش قرار دهد و در صورت عدم رضایت از سرویس به هر دلیل طی ۲ روز از تاریخ سفارش اقدام به لغو سرویس هاستینگ خود نماید تا پس از کسر کسورات مندرج در سایت مبلغ پرداختی مشتری به وی عودت شود. بدیهی می باشد که پس از گذشت این مهلت به هیچ عنوان و دلیل سرویس هاستینگ قابل بازپرداخت نبوده و هیچ مبلغی به کاربر عودت نخواهد شد. همچنین در رابطه با انواع دیگر سرویس های هرمز آی تی مانند – ثبت دامنه؛ سرورهای مجازی و اختصاصی؛ طراحی سایت؛ بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو؛ خدمات تهیه نسخه پشتیبان؛ راه اندازی و مدیریت سرورها – با توجه به ماهیت آنها قابل بازپرداخت و عودت وجه نبوده و مشتری موظف می باشد قبل از سفارش و پرداخت به طرق مختلف از ویژگی های سرویس مطلع گردد و پس از تکمیل سفارش هیچ گونه امکان بازپرداخت وجه وجود ندارد و مسئولیت این مورد به عهده مشتری خواهد بود.

تبصره ۱:
در صورت خریداری سرویس میزبانی مشترک (هاستینگ مشترک یا shared-hosting) برای دوره زمانی کمتر از ۱ سال؛ شرایط بازگشت وجه منتفی شده و مبلغی بازپرداخت نخواهد شد.

اعمال تغییرات اقتصادی

هرمز آی تی این حق را بر خود محفوظ میدارد که در هر زمان نسبت به وضعیت اقتصادی آن زمان سرویس را با همان تعرفه به مصرف کننده نهایی ارائه کند و در صورت لزوم به برخی یا همه سرویس ها مالیات بر ارزش افزوده بیفزاید و مشتری باید خود را با وضعیت اقتصادی آن زمان وقف دهد هرمز آی تی این موارد را از طریق وب سایت رسمی شرکت به اطلاع میرساند.

اعمال تغییرات در سرویسها

هرمز آی تی هیچگونه مسئولیتی را در قبال عدم رعایت تعهدات خود که به موجب بروز مسائل فورس ماژور پدید آمده اند، از جمله: بلایای طبیعی، جنگ، شورش، اغتشاشات عمومی، حوادث کلی، زمین لرزه، اعتصاب، آتش سوزی، سیل، انفجار، کمبود نیروی کار، تصادفات، توقیف، محدودیتهای دولتی و تحریم های بین المللی نمی پذیرد. ضمن اینکه هرمز آی تی تحت هیچ شرایطی در برابر خسارات غیرمستقیم و اتفاقی از قبیل از دست رفتن اطلاعات و… مسئول نمی باشد و شما به هنگام سفارش این تعهد را میدهید که ادعای در این رابطه نداشته باشید. اما در چنین شرایطی شرکت تمام توان خود را به کار می گیرد تا تاثیرات هر یک از موارد فورس ماژور را به حداقل کاهش دهد و آنرا سبکتر کند.

هاست رایگان
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به هرمز آی تی می باشد.
copyright 2017 Hormoz IT - Designed and Developed Hormoz IT